sobota 7. prosince 2013

Veprova krkovice s ryzi /paprikova omacka/

Pekny vecer ....

Na dnesni obed jsem dlouho vymyslela,co uvarim,nakonec jsme si nasla na mimibazaru recept,kterej neni vubec tezkej,a a ni neobsahuje moc ingredienci a hlavne je chutnej.

potrebujete:
plátky vepřové krkovice, rýže, cibule, česnek, hořtice, sůl, pepř, mletý kmín, sladká červená paprika, zelena paprika,hl. mouka na zahuštění, olej-sádlo

Maso jsem okořenila - sůl a  opepřila. Osmažila na oleji z obou stran, vytáhla z hrnce a dala ve výpeku osmažit cibulku a  vložila zpět maso a dusila. Přidala jsem  trošku mletého kmínu, sladké mleté papriky, zelene papriky na prouzky,soli, 2 lžíce hořcice  a nechala jsem dusit. Až maso změklo, zahustila jsem ještě moukou s vodou a nakonec nastrouhala ě strouzky cesneku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...