pátek 12. dubna 2013

Vepřové maso na rajčatech a paprice

inspirace od Ruměnčino pojídání -recept jsem si upravila podle ingredienci,co jsme meli doma

-veprove maso
-kureci parek
-porek
-paprika
-rajce
-rajcatovy protlak
-sul,pepr,voda

-Na oleji jsem zesklovatela porek,pridala parek nakrajenej na kolecka a osmazila.
-Pote jsem pridala veprove masi nakrajene na nudlicky,osolila a opeprila jsem to a nechala podusit,podlivala vodou.
-Az bylo maso mekci,tak jsem pridala nakrajenou papriku a rajce,chvili dusila a podlivala vodou.
-Nakonec jsem vmichala rajcatovy protlak a do zhoustnuti povarila.





2 komentáře:

  1. mňam!:)
    co se účastnit, Mončo? http://zrzunka.blogspot.cz/2013/04/dinnervecere.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Kamco za pozvani.Budu se snazit prihlasit :-)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...